Erfaringer med Asien Travel

På denne side finder du oplysninger om hvad vores gæster mener om Asien Travel. Vi har valgt uddrag fra forskellige korrespondancer med vores gæster, som vi mener giver et indblik i hvordan vi arbejder. Mange har gode erfaringer med Asien Travel fordi vi har arbejdet med Sydøstasien og Indonesien i mange år og fordi vi har kendskab til det vi arbejder med og tilbyder.

Hej Søren
Her en måneds tid efter vores hjemkomst vil jeg blot sige tak for en særdeles velorganiseret tur og hele vejen op til turen en meget fin service fra jer/dig.

Det har været en oplevelse at handle med jer og en meget stor oplevelse at deltage i en tur, der bare klapper.

Generelt har vi haft gode guider, men Su - som vi har skrevet om - er helt fantastisk.

Hun var i øvrigt den eneste, som havde en meget let forståelig engelsk accent (amerikansk), hvor de andre generelt er svære at forstå. Så bedre engelsk accent vil fuldende en sådan tur - så hermed en lille anbefaling til jeres partnere om at gøre lidt ved sprogundervisningen.

Tak for denne gang - vi anbefaler jer til andre.

Venlig hilsen/Best regards

Thøger

den 14.-02.-14

Vi er lige kommet hjem, fra en rigtig god tur i Thailand.
Vi havde Asien Travel til at lave vores tur, fra Kastrup til Kastrup. Vi havde selv lavet plan, over hvad vi gerne ville se og opleve. vi havde en rigtig god komunikation, med firmaet, det var allerede her en god start.

Vi startede med en rundrejse, fra Chiang Mai, over den gyldne trekant, til Chaing Mai, en 5 dages rundtur, 4 personer, i en bus, med en Engelsk talende guide, hans navn er, Wat, han er guld værd både for firmaet, og for os turister, han viste os mange lokale seværdigheder, og vi fik hilst på en del stammefolk, en stor oplevelse. Det skal lige tilføjes at vor chaufør, er rigtig god.

Derfra gik turen til Kho Samet i 5 dage, vi sluttede af i Jomtien i 7 dage.

Vi har været i Thailand mange gange, og ALDRIG har alting klappet så godt, både med fly, transport og hoteller alt var i orden.

Vi vil fremover benytte os af Asein Travel  og anbefale firmaet til andre.
Venlig hilsen. Dorthea

Kære Søren

Så er vi hjemkommet efter endnu en pragtfuld ferie i Thailand, arrangeret af Asien Travel.

Vi startede med 7 dage på Koh Lanta, Royal Lanta, hvor vi udforskede en pæn del af havet og koralerne ved de omkringliggende øer.

Herefter 2 overnatninger på Koh Mook, Sivalaia – helt vildt lækkert sted. Her må vi tilbage til!

Sluttede med 6 dage på Koh Lipe. Og du havde ret – det ER en skøn ø, som absolut også bliver besøgt igen (håber vi!)

Alt hvad du havde arrangeret mht transport på land og til vands klappede. Alt var 100% i orden – ganske ligesom sidste år.

Vi vil gerne sige dig mange tak for din måde at tackle vores henvendelser ang. uro i Bangkok, ændring af hotel, ændring af flyafgang (tak til Brian) og i det hele taget for din behagelige måde at behandle os/dine gæster på.

Vi har nydt hvert et minut af ferien i Thailand og vi vil glæde os til at planlægge vores næste ferie.

Tak for denne gang – vi glæder os til at følge Asien Travels spændende rejsedestinationer i fremtidenJ

Gitte

Hej Brian
Vi vil gerne sige tusind tak for en fantastisk god ferie.
Vi var alle enige om at vi synes alt var så godt. Gode hoteller vel tilrettelagt kørsel.

Jeg vil gerne sige tak for et godt samarbejde om ferien. Vi har rejst en del og ved at der nemt kan opstå misforståelser undervejs, talte også med flere undervejs der ikke havde fået det de havde forventet.

Derfor er vi ekstra taknemmelige for at vi har kunnet bruge vores energi på at se og nyde Thailand, fordi de praktiske rammer omkring rejsen fungerede. Tak Brian for din søde og positive måde at samarbejde på.

Bedste anbefalinger fra os fire.

Anni

Hej Brian - og mange tak for sidst !!

Vi er stadigt helt snurre-rundt-tossede efter vores ferie!! Der er simpelthen så mange indtryk og oplevelser der skal bearbejdes og lagres- vi synes vi på de 2 uger rundrejsen varede har oplevet så meget, at rejsen lige så godt  kunne have varet 1 måned  - forstået på den allermest positive måde !!

For en sjælden gangs skyld mangler vi ord - prøver dog alligevel; vi har ganske enkelt haft den mest fantastiske tur, som langt har overgået vore mest vilde forhåbninger og ønsker ... SÅ TUSIND TAK FOR KÆMPE OPLEVELSER!!

Vi er i øjeblikket i gang med at gennemgå den ganske overvældende mængde billeder fra turen - vi sender dig nok en mail derefter vedhæftet et par billeder fra turen - for vi går ud fra at vi ikke selv kan lægge dem ind på jeres facebook side? (Og apropos - fine billeder du har lagt ind der  det var en overraskelse!)

I øvrigt er du meget velkommen til - både fra denne og næste mail - at bruge indholdet til reklame; som lovet promoverer vi jer alt hvad vi kan! - Det fortjener I ganske enkelt !! Kan ikke rose dig og vore 2 Thai teams nok - hvis det er muligt må du endelig hilse Wat/Pai og Jack/Nat

Vinterlige knus fra det kolde Danmark"
Gert & Bente

"Vel ankommet tilbage til Danmark, vil jeg gerne have lov til at rose dig for en helt fantastisk og vidunderlig tur i Thailand. Det var over vores forventning og alt fungerede bare perfekt. I kan være stolte af at have et samarbejde med Vivat og hans dejlige Chauffør Pai. De ved ikke hvilket ben de skal stå på for at tilfredsstille deres turister. Min mor havde ikke i forstillet sig at hun skulle prøve at bo i bambus hytte m.m.

Asien Travel vil jeg anbefale til andre som gerne vil en tur til Thailand."

Susanne M, Marts 2012

"Vi er nu kommet godt hjem fra vores Thailand/Cambodia tur. Vi har haft en fantastisk og vel tilrettelagt tur. Vi blev faktisk overrasket nogle gange over det der var med i turen, som ikke umiddelbart fremgik af Jeres tilbud. F. eks på River Kwai turen, hvor vi sejlede i  long tail boat til de forskellige attraktioner, ligesom der en aften var en  ½ times fodmassage.

Lake turen var helt fantastisk. Med dejligt mad og hyggelig atmosfære  og  god betjening samt en helt fantastisk guide i Phet. Det er bestemt en tur vi allerede har anbefalet til andre.

Vores tur til Cambodia var en rigtig stor oplevelse. Med masser af interessante oplevelser og en meget god guide i Huot Bunhok. Efter Cambodia slappede vi af i 13 dage på Koh Chang, hvor vi var på sejltur og mange gåture

Men endnu engang mange tak for en rigtig god og veltilrettelagt tur for os."

Lisbeth og Ole, Februar 2012

"Vi er netop hjemvendt fra næsten 4 dejlige uger i Thailand. Vi havde 4 fantastiske dage i Cambodia, som du havde arrangeret for os, og vi vil gerne sige dig tak for et flot, flot arrangement! Vi oplevede, at alt klappede og fungerede."

Carl og Annie, Februar 2012

"Vi vil gerne sige dig og Asien Travel tak for en fantastisk rundrejse, aldrig har vi oplevet så meget på så kort tid, en utrolig spændende rundrejse, som jeg anbefaler til alle jeg snakker med. Vi har endnu ikke fordøjet alle oplevelserne, kommer i tanke om noget nyt hver gang vi taler om rejsen. Thailand er et utroligt smukt og spændende land, med en masse venlige og imødekommende mennesker. Vores ophold på Koh Chang var også rigtig godt, i sær opholdet på Paradise Beach Resort. Det kan varmt anbefales."

Pia, November 2011(om en Asien Travel rundrejse)

Glæder os til at få rejsen endeligt på plads, men dialogen med jer har været god og professionel, så det skal I have ros for.”

Michael, Horsens November 2011

”Det er et flot program du har lavet og vi vil gerne at du finder fly til os så det passer sammen.”

Susanne, Brøndby, 2011

”Tilbuddet er rigtig fint… Fint at alle hoteller bookes”

Hanne, September 2011

”Vi glæder os nemlig også og suger alle detaljer til os :-)”

Birgitte, November 2011-11-19

”Vi har aldrig før været i Thailand eller omegn - men efter Sørens foredrag er vi meget interesserede”

Gert, Oktober 2011

”Vi glæder os rigtig meget, kan næsten ikke vente. Vi ses på søndag.”

Pia, Oktober 2011

”Vi syntes, det var spændende at høre om Asien og vil gerne rejse med dig og kan godkende dit tilbud”

Inga, Marts 2011

”Vi synes det ser super godt ud og har diskuteret hvordan vi gerne vil have det”

Pia, Marts 2011

"Jeg kontakter dig fordi Lasse R. har anbefalet dig, og han sagde at du altid var god for et rigtig fordelagtigt tilbud/forslag til en rejse til Thailand."

Bo, September 2011

"Tak til Asien Travel for en fantastisk rundrejse, aldrig har vi oplevet så meget på så kort tid, en utrolig spændende rejse, som vi varmt kan anbefale. Der var styr på det hele, vi blev ikke overladt til os selv på noget tidspunkt. Badeferie på Koh Chang var også rigtig godt, især opholdet på Paradise Beach Resort.  Vi rejser til Vietnam den 9. januar 2012, og det er selvfølgelig også med Asien Travel" - Thomas og Pia, oktober 2011

De fem familiemedlemmer fra Vestjylland"

Læs Birgittes rejseberetning fra Asien Travels Vietnam Rundrejse

"16 dages rundrejse i Vietnam – januar 2012.

Med et lille selskab på 13 rejsedeltagere + guide tog vi turen fra Hanoi i nord til Saigon i syd. En megetvarieret, spændende, oplevelsesrig, lærerig og farverig rejse. Vi blev ført ind i Vietnams kultur og historie bl.a. ved besøg i templer, pagoder og mausoleer – fik indblik i vietnamkrigens grusomheder, som befolkningen i dag fortsat må leve med eftervirkningerne af. Ved besøg hos landsbyboere, en etnisk minoritetsgruppe, skole, børnehjem, kaffeplantage oplevede vi helt tæt på, hvordan vietnamesernes levevilkår er i dag. Storbyerne med deres farverige markeder og al deres larmende liv – kontrasten hertil den stille og meget smukke oplevelse i Halong Bugten, hvor vi tilbragte et døgn om bord på et træskib. Alt var særdeles veltilrettelagt. Rigtig gode hoteller, spændende spisesteder og lækkert vietnamesisk mad (bl.a. besøg på slangerestaurant). Vores rejsearrangør og rejseleder, Søren var en meget kompetent guide, og al hans viden om Vietnam var med til at samle turen til en oplevelsesrig helhed, som levede helt op til vores forventninger.

Julen 2013

Hej Asien Travel
Hermed en lille feriehilsen fra vores fantastiske rejse til Thailand, i julen 2013.

14 dage i Thailand

Vi vil gerne takke Brian for, at han hjalp os med at sammensætte en rejse, hvor vi fik lidt af det hele. Storby, og 2 øer som var vidt forskellige. En rigtig god rejseplan, hvor alt bare klappede med transport, til og fra de steder vi boede, alt foregik til tiden så det var bare i orden.

Vi startede vores ferie med at bo 6 dage på Koh Chang, en rigtig dejlig ø, hvor vi oplevede det meste af øen på de dage vi var der. En dag lejede vi en scooter og kørte ned til fiskerbyen Klong Ban Lang, en stor oplevelse, at se hvordan de bor og lever, næsten ikke til at tro. Næste dag var vi på Elefant Trekking, så templer og besøgte Klong Plu vandfaldet, hvor vi fik os en forfriskende svømmetur. Besøget i den anden fiskerby Bang Bao, som er på modsatte side af Koh Chang var to modsætninger, alt er indrettet efter turister, men en rigtig hyggelig by med den lange bro som er indrettet med boder og forretninger.

Juleaften blevet også fejret, og man må sige at Thailændere også kan finde ud af at pynte op til jul, der var jo nærmest juletræer på alle hoteller. Desværre fik vi alle 4 maveonde, og måtte holde os inde i et døgn, inden vi heldigvise var friske igen.

De næste 4 dage boede vi på Koh Kood – Siam Beach Resort . Efter ca. 2 timer sejl lads med speedbåd, i det flotte turkisfarvede øhav, ankom vi til Koh Kood, hvor man bliver sat af på badebroen. Og hold da så helt op, en strand, det kan vist kun beskrives som helt perfekt, virkelig som at være med på et postkort. De 4 dage stod på ren afslapning, hvor vi badede, snorklede, fik massage og nød den fantastiske udsigt vi havde fra vores bungalow helt nede ved vandkanten.

Vi tog fra Koh Kood med færge til Trat, hvor vores ”privatchauffør” Mr. Kai stod klar til at køre os til Bangkok. Rigtig fedt hotel The Imperial Queens Park, hvor vi oplevede nytårsaften med stort fyrværkeri. Den ene hele dag vi havde i Bangkok, brugte vi på at tage på guidet tur til flodmarked, og et besøg hos en kokosnøddefarm, endnu en kæmpe oplevelse.

Så alt i alt en helt fantastisk tur, og vi kan kun varmt anbefale Asien Travel til andre.

Med venlig hilsen

Fam. Sørensen

Hej Brian!

Vil bare lige sige til dig at vi er hjemvendt efter en fantastisk rejse til Koh chang. Coconut Beach var så ideelt for vores familie og vi har haft en masse spændene oplevelser, samtidig med at vi bare har nydt stranden, poolen og området. Vi har i den grad fået koblet af også!

Ros til dig fordi du var så hurtig til at spotte vores behov. Vi vil helt sikkert anbefale Asien Travel til andre østen-farende...

Med venlig hilsen

Charlotte O.

Breve fra gæster

Læs breve fra tidligere gæster - klik her

En anderledes oplevelse

Vi har arbejdet med øerne i Thailand siden 1999 og samlet en liste over strandhytter i Thailand. Giv dig selv en unik oplevelse.

Kontakt Asien Travel

Giv os et kald på 81 10 15 46. Alle vores rejsekonsulenter har god rejseerfaring fra store dele af Asien